Мақалада оқушылардың функционалдық сауаттылығының құрамдас бөліктерін бағалауда деңгейлік тәсіл қарастырылады, бұл қазіргі білім сапасының маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Автор қарапайым және функционалдық сауаттылық арасындағы айырмашылыққа назар аударады, функционалдық сауаттылық білім мен дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдану қабілетін көрсететінін атап өтеді. Халықаралық PISA зерттеуіне ерекше көңіл бөлінеді, онда оқуға сауаттылық функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненті ретінде қарастырылады. Оқу компетенциялар деңгейлері, бағалау критерийлері және нақты өмірлік жағдайларға негізделген тапсырмалардың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Сонымен қатар, тапсырмаларда қолданылатын мәтіндердің ерекшеліктері және оқуға қатысты дағдыларды диагностикалау тәсілдері – ақпарат іздеу, интерпретация, рефлексия және бағалау қарастырылған. Автор деңгейлік тәсілді жүйелі қолдану оқушылардың білім жетістіктерін объективті диагностикалауға ғана емес, сонымен қатар заманауи қоғамда сәтті бейімделуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретініне баса назар аударады. Ұсынылған қорытындылар мектептерде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша білім беру саясаты мен тәжірибесін жетілдіруге пайдаланылуы мүмкін.

Авторлар

  • Галина Григорьева НАО "Шәкәрім университет" Автор

Кілт сөздер:

функционалдық сауаттылық, PISA зерттеулері, оқу сауаттылығы, оқу дағдылары, деңгейлік тәсіл.

Аңдатпа

Мақалада оқушылардың функционалдық сауаттылығының құрамдас бөліктерін бағалауда деңгейлік тәсіл қарастырылады, бұл қазіргі білім сапасының маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Автор қарапайым және функционалдық сауаттылық арасындағы айырмашылыққа назар аударады, функционалдық сауаттылық білім мен дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдану қабілетін көрсететінін атап өтеді. Халықаралық PISA зерттеуіне ерекше көңіл бөлінеді, онда оқуға сауаттылық функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненті ретінде қарастырылады. Оқу компетенциялар деңгейлері, бағалау критерийлері және нақты өмірлік жағдайларға негізделген тапсырмалардың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Сонымен қатар, тапсырмаларда қолданылатын мәтіндердің ерекшеліктері және оқуға қатысты дағдыларды диагностикалау тәсілдері – ақпарат іздеу, интерпретация, рефлексия және бағалау қарастырылған. Автор деңгейлік тәсілді жүйелі қолдану оқушылардың білім жетістіктерін объективті диагностикалауға ғана емес, сонымен қатар заманауи қоғамда сәтті бейімделуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретініне баса назар аударады. Ұсынылған қорытындылар мектептерде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша білім беру саясаты мен тәжірибесін жетілдіруге пайдаланылуы мүмкін.

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-06-30

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі

Ұқсас мақалалар

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.