Қазақ-түрік тілдеріндегі «ана», «әйел», «қыз балаға» қатыстымақал-мәтелдерді кейс технологиялар арқылы оқыту

Авторлар

  • Dr. Assema «Азаматтық Авиация Академиясы» АҚ Автор

Кілт сөздер:

мақал-мәтел, қазақ және түрік тілдері, салыстырмалы тіл білімі, оқыту әдістемесі, кейс технологиялар, оқытудың белсенді әдістері, кейс зерттеу.

Аңдатпа

Мақалада қазақ және түрік тілдеріндегі «ана», «әйел» және «қыз бала» тақырыбына қатысты мақал-мәтелдерді кейс технологиялар арқылы оқыту мәселесі сөз болады. Қазақ және түрік тілдеріндегі «ана», «әйел» және «қыз бала» тақырыбына қатысты мақал-мәтелдердің мағынасын, ұқсастығын, айырмашылығын, мақал-мәтелдер бойында сақталған халықтың дүниетанымдық ерекшеліктерін оқытуда кейс әдісінің тиімділігі дәйектелген. Өйткені кейс стади әдісі білім алушылардың құндылықтар жүйесін, олардың ізденушілік ұстанымдарын дамытады. Сондай-ақ оқушылардың өзіндік ойлауын дамытуға ықпал етеді, олар топта  жұмыс істеуді үйренеді, қалыпты емес жағдайларды шешудің оңтайлы жолдарын табады.

   Мақалада сонымен қатар қазақ және түрік тілдеріндегі «ана», «әйел» және «қыз бала» тақырыбындағы мақал-мәтелдердің мақсаты, жалпы және лингвистикалық ой-өрісті кеңейту, адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру, сөйлеу мәдениетін арттырудағы орны, оларды контекстке енгізу және бекіту, айтылым, жазылымда қолдану бойынша практикалық тапсырмалар орындаудағы осы технологияның өзектілігі мен қажеттілігі мәселелері қарастырылған.

Автор өмірбаяны

  • Dr. Assema, «Азаматтық Авиация Академиясы» АҚ

    «Азаматтық Авиация Академиясы» АҚ авиациялық ағылшын тілі кафедрасының қазақ тілі, кәсіби қазақ тілі пәнінің оқытушы-зерттеушісі

     

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-12

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі

Ұқсас мақалалар

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.