Студенттердің жазу дағдыларын әрекеттi зерттеу әдісі арқылы дамыту

Авторлар

  • Алия Шәкәрім университеті Автор
  • Гульнар Ханым С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті Автор

Кілт сөздер:

әрекетті зерттеу, жазу дағдылары, рефлексиялық оқыту, жазу шеберлігін жетілдіру, тілді үйрену

Аңдатпа

Мақалада студенттердің жазу дағдыларын дамытуда әрекеттi зерттеу (action research) әдісінің тиімділігі қарастырылады. Жазу тілі — тіл үйренудің маңызды құрамдас бөлігі болғандықтан, студенттердің өз ойларын нақты әрі қисынды жеткізе білу қабілетін жетілдіру аса маңызды. Зерттеу сынып жағдайында жүргізіліп, мұғалім студенттер жиі кездесетін жазу қиындықтарын шешу үшін жоспарлау, әрекет ету, бақылау және рефлексия жасау циклдерін қолданды. Арнайы ұйымдастырылған тапсырмалар, өзара тексеру, құрылымдалған жазу жаттығулары және үздіксіз кері байланыс арқылы студенттердің грамматикалық сауаттылығы, байланыстылық, сөздік қоры және жалпы жазу еркіндігі айтарлықтай жақсарды. Мәліметтер жазу алдындағы және кейінгі тапсырмалар, студенттердің рефлексиялары мен мұғалімнің бақылаулары арқылы жиналды. Нәтижесінде әрекетті зерттеу әдісі тек жазу дағдыларын дамытып қана қоймай, белсенділік, сыни ойлау мен дербестікті де арттыратыны анықталды. Бұл зерттеу әрекетті зерттеу әдісін тіл үйрету процесіне енгізудің тиімді тәсіл екенін көрсетеді.

Автор өмірбаяндары

  • Алия , Шәкәрім университеті

    Шәкәрім университеті шетел және орыс тілдерінің аға оқытушысы, Orcid: 0000-0002-2487-5026, e-mail: a.koilybayeva@shakarim.kz.

  • Гульнар Ханым, С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

    ф.ғ.к., профессор, С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті шет тілдері және аударма ісі кафедрасының меңгерушісі Orcid:  0000-0003-1028-3094, e-mail: kapyshevag@mail.ru

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-06-30

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі

Ұқсас мақалалар

1-10 тен 39

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.