Студенттердің жазу дағдыларын әрекеттi зерттеу әдісі арқылы дамыту
Кілт сөздер:
әрекетті зерттеу, жазу дағдылары, рефлексиялық оқыту, жазу шеберлігін жетілдіру, тілді үйренуАңдатпа
Мақалада студенттердің жазу дағдыларын дамытуда әрекеттi зерттеу (action research) әдісінің тиімділігі қарастырылады. Жазу тілі — тіл үйренудің маңызды құрамдас бөлігі болғандықтан, студенттердің өз ойларын нақты әрі қисынды жеткізе білу қабілетін жетілдіру аса маңызды. Зерттеу сынып жағдайында жүргізіліп, мұғалім студенттер жиі кездесетін жазу қиындықтарын шешу үшін жоспарлау, әрекет ету, бақылау және рефлексия жасау циклдерін қолданды. Арнайы ұйымдастырылған тапсырмалар, өзара тексеру, құрылымдалған жазу жаттығулары және үздіксіз кері байланыс арқылы студенттердің грамматикалық сауаттылығы, байланыстылық, сөздік қоры және жалпы жазу еркіндігі айтарлықтай жақсарды. Мәліметтер жазу алдындағы және кейінгі тапсырмалар, студенттердің рефлексиялары мен мұғалімнің бақылаулары арқылы жиналды. Нәтижесінде әрекетті зерттеу әдісі тек жазу дағдыларын дамытып қана қоймай, белсенділік, сыни ойлау мен дербестікті де арттыратыны анықталды. Бұл зерттеу әрекетті зерттеу әдісін тіл үйрету процесіне енгізудің тиімді тәсіл екенін көрсетеді.
Қосымша файлдар
Жарияланды
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 Журналдың редакциясы Қазақстан Республикасының авторлық құқық туралы заңын және тиісті халықаралық шарттарды басшылыққа алады. Авторлар өздерінің авторлық құқықтарын сақтайды және «Шәкәрім университетінің хабаршысы. «Тарих ғылымдары сериясы» журналына қолжазбаның алғашқы жариялану құқығығын береді. Автор журналға тиісті сілтеме жасаған жағдайда материалды кез келген тасымалдағышта және кез келген форматта көшіруге және таратуға құқылы. Оқырмандар мен пайдаланушылар жұмыстың авторы көрсетілген және осы журналға сілтеме берілген жағдайда материалды еркін көшіріп, тарата және қолдана алады. Авторлық құқық мақала жазуға елеулі үлес қосқан әрбір бірлескен автордың адалдығы мен жауапкершілігін білдіреді. Автор журналдың веб-сайтына тиісті сілтемені көрсеткен жағдайда өз басылымдарын институционалды немесе басқа қоймаларда сақтауға құқылы.

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.
Авторлық құқық мақала жазуға елеулі үлес қосқан әрбір бірлескен автордың адалдығы мен жауапкершілігін білдіреді.
Автор журналдың веб-сайтына тиісті сілтемені көрсеткен жағдайда өз басылымдарын институционалды немесе басқа қоймаларда сақтауға құқылы.