Әдебиет сабақтарында мәтінге дейінгі қызметті ұйымдастыру
Кілт сөздер:
коммуникативті-белсенді тәсіл, мәтінге дейінгі жұмыс, оқу диалогы, оқыту, әдебиетАңдатпа
Мақала мектепте қазіргі заманғы әдеби білім берудің өзекті проблемаларының бірі - көркем шығарманы зерделеу кезіндегі коммуникативтік тәсіл технологиясына арналған. Аталған технологияның мәні оның қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және түрлі салаларда білімді практикалық қолдануға бағытталуында. Мұндай тәсіл оқушылардың белсенді қызметіне, олардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті іскерлік пен дағдыларды қалыптастыруға назар аударады. Технологияның жетекші тұжырымдамасы оқылғандарды бірлесіп талқылау және өзара іс-қимыл жасау бойынша оқу диалогы болып табылады, оның барысында мұғалім мен оқушылар арасында, сондай-ақ оқушылардың өздері арасында пікір, идеялар және мәдени контекстер алмасылады, ал туындының өзі түрлі мәдениеттер, дәуірлер мен тұлғалар арасында диалог орнату құралына айналады. Әдебиет сабақтарындағы диалог түйінді мәселе болып табылады, өйткені ол әдеби мәтіндерді түсінуге ғана емес, сонымен қатар табысты әлеуметтік бейімделу, коммуникация және сыни талдау үшін қажетті маңызды дағдыларды дамытуға да ықпал етеді. Негізгі назар аталған технология шеңберінде мәтін алдындағы жұмыстың тиімділігін анықтауға аударылады. 9-сынып бағдарламасына енгізілген В. Шекспирдің, А. С. Пушкиннің, И. С. Тургеневтің және А. И. Куприннің махаббат туралы туындыларының материалында оқу диалогын ұйымдастыру жолдары мен тәсілдері қарастырылады, оның оқушылардың танымдық қызығушылығын жандандырудағы, оларда сыни ойлау дағдыларын дамытудағы және мағыналы ойлауға дайындықтағы рөлі ашылады. Зерттеу барысында мәтін алдындағы қызметті қолдану көркем мәтіндерді қабылдау мен түсіндіруге оң әсер ететіні, оқушыларға туындылардың мазмұнына тереңірек енуге мүмкіндік беретіні анықталды.
Жүктеулер
Жарияланды
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 Журналдың редакциясы Қазақстан Республикасының авторлық құқық туралы заңын және тиісті халықаралық шарттарды басшылыққа алады. Авторлар өздерінің авторлық құқықтарын сақтайды және «Шәкәрім университетінің хабаршысы. «Тарих ғылымдары сериясы» журналына қолжазбаның алғашқы жариялану құқығығын береді. Автор журналға тиісті сілтеме жасаған жағдайда материалды кез келген тасымалдағышта және кез келген форматта көшіруге және таратуға құқылы. Оқырмандар мен пайдаланушылар жұмыстың авторы көрсетілген және осы журналға сілтеме берілген жағдайда материалды еркін көшіріп, тарата және қолдана алады. Авторлық құқық мақала жазуға елеулі үлес қосқан әрбір бірлескен автордың адалдығы мен жауапкершілігін білдіреді. Автор журналдың веб-сайтына тиісті сілтемені көрсеткен жағдайда өз басылымдарын институционалды немесе басқа қоймаларда сақтауға құқылы.

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-Коммерциялық емес 4.0 халықаралық лицензиясы.
Авторлық құқық мақала жазуға елеулі үлес қосқан әрбір бірлескен автордың адалдығы мен жауапкершілігін білдіреді.
Автор журналдың веб-сайтына тиісті сілтемені көрсеткен жағдайда өз басылымдарын институционалды немесе басқа қоймаларда сақтауға құқылы.