КОЛЛЕДЖ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТІЛДІК САНАСЫНДАҒЫ «ТУҒАН ЖЕР» КОНЦЕПТІСІ

Авторлар

  • Айжан Садыкова Геологоразведочный колледж Автор

Кілт сөздер:

Туған жер, тілдік сана, колледж студенттері, лингвомәдениеттану.

Аңдатпа

Бұл мақалада орта арнаулы оқу орны студенттерінің тілдік санасында «Туған жер» концептісін зерттеу ұсынылған. Зерттеу әдісі үш мазмұнды блокты қамтитын «Семей қаласының геологиялық барлау колледжі» КМҚК студенттерінің сауалнамасы болды: 1 блок - студенттердің санасында санасында «Туған жер» концептісін бейнелейтін тілдік түсініктерді, стереотиптерді, құндылық бағдарларын және дүниетанымдық көзқарастарды анықтау; 2 блок-санадағы «Туған жер» концептімен байланысты мәдени бірлестіктер мен бейнелерді зерттеу студенттер; 3 блок - студенттердің санасында «Туған жер» концептінің иерархиялық құрылымын зерттеу. Алынған мәліметтерге сүйене отырып, біз қоршаған кеңістіктің фокусын және оның эмоционалды қабылдауын қадағалаймыз, бұл интуитивті және эмоционалды-сенсорлық қабылдаудың рационалдыға қарағанда басымдығы туралы айтуға мүмкіндік береді. Зерттеу көрсеткендей, «Туған жер және тұрғылықты жер» «Отан» ұғымының негізгі құрылымы болып табылады. Бұл осы ұғымдар тобының дүниесінің тілдік суретінің дүниенің аңғал суретіне жақындығын көрсетеді. «Отан» ұғымының мазмұндық құрамдас бөлігін сипаттауда эмоционалды қабылдау деңгейлері ерекше маңызға ие. Зерттеу нәтижелерін Қазақстанның мәдени ерекшеліктерін тереңірек түсіну үшін, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникацияны дамыту үшін пайдалануға болады.

Автор өмірбаяны

  • Айжан Садыкова, Геологоразведочный колледж

    Садыкова Айжан Сайлаубекқызы – Геологиялық барлау колледжінің ағылшын тілі пәнінің аға оқытушысы, Семей қаласы

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-12