ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ

Авторлар

  • Каршыга Муканова Шәкәрім университеті Автор
  • Шұғыла Кенжина Shakarim University Автор

Кілт сөздер:

білім алушы, функционалдық сауаттылық, оқу үрдісі, білім беру, топтық оқыту, диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлау, саралап оқыту.

Аңдатпа

Мақалада білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту, білім сапасын жетілдіріп, жақсартуға бағытталған әдіс-тәсілдер қарастырылады. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырып, оқу сапасын жақсартуға мүмкіндік беретін  топтық оқыту, диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлау, саралап оқыту сияқты әдістердің тиімділігі талданады. Аталған әдіс-тәсілдер қазіргі қоғам сұранысымен сәйкестендіріліп,   шығармашылықпен ойлайтын, белсенді әрекет ететін, өзін-өзі дамытатын, өмірлік іс-әрекеттерге бейім тұлға қалыптастыратын әдістер ретінде сипатталады.

Ұсынылған әдіс-тәсілдер білім алушылардың танымдық ой-өрісін дамытуға, жан-жақты сыни ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жасауға, кез келген ортада ынтымақтастықта бірлесе жұмыс жасап, күрделі мәселелердің шешімін табуға мүмкіндік беретіндігі талданады. 

Мақалада қарастырылатын әдістер «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнін жүргізу барысында қолданылады және тәжірибе жүргізіледі.

Мақалада білім алушылардың сыни ойлауын қалай қалыптастыруға болады, оны сабақта қалай қолдану керек деген сұрақтардың шешімі айтылған.

Топтық оқыту, диалогтік оқыту, сын тұрғысынан ойлау әдістерінің білім алушылардың функционалдық сауаттылық қалыптастырудағы рөлі тәжірибе жүзінде дәлелденген. 

Теориялық зерттеу барысында көтеріліп отырылған мәселе бойынша ғылыми-педагогиклық әдебиеттерге жан-жақты талдау жасалады, әдістердің өзіндік ерекшеліктері сараланады, әдістемесі ұсынылады.

Автор өмірбаяндары

  • Каршыга Муканова, Шәкәрім университеті

    Муканова Каршыга Кайроллаевна – Педагогика ғылымдарының кандидаты, қазақ филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, «Шәкәрім университеті» КеАҚ,  Қазақстан Республикасы; E-mail: Mukanova.k@mail.ru. https://orcid.org/0000-0002-8812-7625

     

     

  • Шұғыла Кенжина, Shakarim University

    Кенжина Шұғыла Макановна – магистр, шетел және орыс тілдері кафедрасының аға оқытушысы, «Шәкәрім университеті» КеАҚ, Қазақстан Республикасы; е-mail: kenzhin.s@mail.ru, Orcid: 0009-0009-7443-7444.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі

Ұқсас мақалалар

1-10 тен 27

Бұл мақала үшін Кеңейтілген нұсқалар бойынша ұқсас мақалаларды іздеу.