Негізгі мазмұнға өту
Негізгі шарлау мәзіріне өту
Ағымдағы шығарылымға өту
Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Open Menu
ШӘКӘРІМ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ФИЛОЛОГИЯ СЕРИЯСЫ
ШӘКӘРІМ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ФИЛОЛОГИЯ СЕРИЯСЫ
Туралы
Журнал туралы
Редакция қызметкерлері
Цели и задачи
Этика научных публикаций
Политика открытого доступа
Архивация и депонирование
Лицензирование
Индексирование
Құпиялылық мәлімдемесі
Ағымдағы басылым
Мұрағаттар
Хабарландырулар
Авторларға
Авторлық құқық
Материалдарды жіберу
Мақалаларды қарастыру және жариялау рәсімі
Ғылыми мақалалар қолжазбаларын рецензиялау тәртібі
Қарыз алу және плагиат
Жарияланым ақысы
Іздеу
Тіркеу
Жүйеге кіру
Ағымдағы шығарылым
Нөмір 2 № 2 (2025): Нөмір 2 № 2 (2025): ШӘКӘРІМ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ФИЛОЛОГИЯ СЕРИЯСЫ
Жарияланды:
2025-06-30
Барлық шығарылымдар
PDF (Russian)
Лингвистика
Тілдік санадағы аспект категориясы туралы
Евгения Глазинская (Автор)
М.МАҒАУИННІҢ «АЛАСАПЫРАН» РОМАН- ДИЛОГИЯСЫНЫҢ КӨРКЕМ ТІЛ ИННОВАЦИЯСЫ
Эльмира Самекбаева (Автор)
Ағылшын тіліндегі ақпараттық теледидарлық дискурстағы (және комментарийлердегі) когнитивті диссонанстың вербалды жүзеге асуының функционалдық және стилистикалық ерекшеліктері
aizhan (Автор)
Қазақ және ағылшын тілдеріндегі септіктердің салыстырмалы талдауы
Aiya Moldabayeva (Автор)
Әдебиеттану
ІЛИЯС ЖАНСҮГІРОВТЫҢ "ҚҰЛАГЕР"ПОЭМАСЫНЫҢ ИДЕЯЛЫҚ-ТАҚЫРЫПТЫҚ МАЗМҰНЫНДАҒЫ ТҮС СИМВОЛЫ МЕН ТҮС СИМВОЛДЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ РӨЛІ
Жанарка Ибраева, elena Ломова, galimzhanov Галимжанов (Автор)
Л. УЛИЦКАЯНЫҢ «БҰХАРАНЫҢ ҚЫЗЫ» ӘҢГІМЕСІНДЕГІ ОТБАСЫ МЕН ОТБАСЫЛЫҚ ҚАҚТЫҒЫС МОДЕЛІНЕ КОГНИТИВТІ ТАЛДАУ
Рита Толегенова (Автор)
Тайыр Жомартбаев шығармаларындағы Абайдың ағартушылық идеялары
Talgat Kabyshev (Автор)
Сафуан Шаймерденов шығармаларындағы әйелдер бейнесінің интермәтіндік табиғаты
Жамила_08 (Автор)
Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі
МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАТЫСЫМ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ЕЛТАНЫМДЫҚ АҚПАРАТТЫ ҚОЛДАНУ
Gulba (Автор)
Перевод на казахский язык: КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІ ПАЙДАЛАНУ: CHATGPT МЫСАЛЫНДА
Zhuldyz Abisheva (Автор)
Мақалада оқушылардың функционалдық сауаттылығының құрамдас бөліктерін бағалауда деңгейлік тәсіл қарастырылады, бұл қазіргі білім сапасының маңызды көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Автор қарапайым және функционалдық сауаттылық арасындағы айырмашылыққа назар аударады, функционалдық сауаттылық білім мен дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдану қабілетін көрсететінін атап өтеді. Халықаралық PISA зерттеуіне ерекше көңіл бөлінеді, онда оқуға сауаттылық функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненті ретінде қарастырылады. Оқу компетенциялар деңгейлері, бағалау критерийлері және нақты өмірлік жағдайларға негізделген тапсырмалардың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Сонымен қатар, тапсырмаларда қолданылатын мәтіндердің ерекшеліктері және оқуға қатысты дағдыларды диагностикалау тәсілдері – ақпарат іздеу, интерпретация, рефлексия және бағалау қарастырылған. Автор деңгейлік тәсілді жүйелі қолдану оқушылардың білім жетістіктерін объективті диагностикалауға ғана емес, сонымен қатар заманауи қоғамда сәтті бейімделуге қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретініне баса назар аударады. Ұсынылған қорытындылар мектептерде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша білім беру саясаты мен тәжірибесін жетілдіруге пайдаланылуы мүмкін.
Галина Григорьева (Автор)
Студенттердің жазу дағдыларын әрекеттi зерттеу әдісі арқылы дамыту
Алия , Гульнар Ханым (Автор)
Барлық журнал басылымдарын көрсету
RSS жаңалықтары
Әзірленді
Open Journal Systems
Тіл
English
Kazakh
Русский
Шолу
Санаттар бойынша шолу
Мақала жіберу
Мақала жіберу
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторлар үшін
Кітапханалар үшін